main-btns-socialקולט מעורבת בפעילות ציבורית ענפה, בה היא תורמת מנסיונה בניהול, ייעוץ והכוונה של מוסדות שונים. בין עיסוקיה השונים, נושאת קולט בתפקידים הבאים:

 

 

 

יו"ר הועד המנהל של מכון שכטר ללימודי היהדות

shechter-logoמכון שכטר למדעי היהדות הוא מוסד להשכלה גבוהה שמטרתו לחקור, ללמד ולהנחיל את מדעי היהדות בגישה אקדמית, פתוחה, שוויונית ופלורליסטית, תוך שימת דגש על משמעותם ועל יישומם בחיים המודרניים.

 

יו"ר לשכת המסחר ישראל רומניה

romaniaבמסגרת פעילותה, מסייעת הלשכה לחבריה באיתור ומתן מידע עסקי ואחר על רומניה, וכן ביצירת קשרים ברומניה. הלשכה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם לשכת המסחר רומניה-ישראל בבוקרשט, שגרירות ישראל בבוקרשט ושגרירות רומניה בישראל.

 

יו"ר תחרות הנבל הבינלאומית ויו"ר הזמריה

harp-contestתחרות הנבל הבינלאומית מתקיימת מדי שלוש שנים מאז 1959, והיא נחשבת לתחרות הנבל החשובה ביותר בעולם. היא משתווה בחשיבותה לתחרות הפסנתר הבינלאומית על שם ארתור רובינשטיין.

 

 

דירקטור בחברה לאיתור והשבת הרכוש של קורבנות השואה

hashavaהחברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי השואה הוקמה בשנת 2007 מתוקף החוק, במטרה לעשות צדק היסטורי עם נספי השואה ולהשיב ליורשיהם החוקיים נכסים בישראל שהיו בבעלותם.

 

 

חברה במועצה הציבורית של תנועת אומ"ץ

ometzאומ"ץ הינה התנועה היחידה בארץ המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות וארגוני נכים ונפגעים למיניהם.

 

 

חברה בועד המנהל של תיאטרון גשר

gesherתיאטרון גשר הוקם כתיאטרון דו-לשוני, עברי-רוסי, הפועל בישראל, מיסודו של הבמאי יבגני אריה. תיאטרון גשר שוכן במבנה "תיאטרון נוגה" בו שכן לפניו "קולנוע נוגה" בשדרות ירושלים ביפו.

 

 

חברה בועדת ההיגוי של יוזמת ג'נבה

geneva"יוזמת ז'נבה" היא הצעה להסכם קבע ישראלי-פלסטיני, על-בסיס "מתווה קלינטון" מדצמבר 2000, שהתקבל על-ידי ממשלת ישראל.

 

 

חברה בועד המנהל של "היוזמה הישראלית"

yozmaהיוזמה הישראלית מציעה אלטרנטיבה לשלל הנסיונות שנוסו עד היום למציאת נוסחה לפתרון הסכסוך הישראלי פלשתיני.

 

 

חברה בועד המנהל של תנועת" קול אחד"

one-voiceתנועת "קול אחד" היא תנועה עממית בינלאומית הפועלת להעצמת קולו של הרוב המתון בישראל וברשות הפלסטינית, המייחל לסיום הסכסוך על-בסיס פתרון שתי מדינות לשני עמים.

 

 

מכהנת במועצת המנהלים של האגודה הישראלית לסכרת הנעורים

diabetesמטרותיה של האגודה הישראלית לסכרת נעורים הנן: עידוד המחקר ושותפות למסע העולמי למציאת מרפא, התמודדות עם סיבוכי המחלה ורווחה ושיפור איכות חייו של החולה הסוכרתי ומשפחתו.

 

 

מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל

holocaust-unionהחל מיוני 2012 קולט נבחרה פה אחד להנהיג את מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל. הארגון מאגד בתוכו 50 ארגונים הפועלים למען הניצולים, רווחתם ושימור זכרון השואה.

 

 

 

 

קולט מכהנת כיו"ר אגודת ידידי אנדרה שוראקי

 

קולט אביטל בפייסבוק

colette-facebook

מתוך הגלריה